J E N N I F E E R G E

Bio

Dagar i bilder Permalink0

Godkväll bloggisar. Igår var jag så trött och lite ledsen framåt kvällen så orkade verkligen inte blogga.. men idag känner jag mig lite piggare! Har varit i Helsingborg efter jobbet idag och köpt något via blocket.. ni får se imorgon!

Igår var jag på bio i Kristianstad! Dagen började hemma i Klippan med selfies i Tildas spegel och lite singstar med henne. Mys! Men jag kan verkligen inte sjunga... gör ju det bara för det är kul. Vi lyssnade på våra mästerverk efteråt och fick ont i öronen typ..!

Innan bion åt vi på Khai&Mui på gallerian. Mumsigt! Men man blir så mätt... där är dock verkligen gott asså. Plus igår hade de tll och med paj till efterrätt! Fast den orkade man ju knappt..

Efter maten var det alltså dags för bio men då hade man ju verkligen inte utrymme för popcorn eller godis i lille magen.. så vi satt helt tomhänta på bion!

Och vad var det då för film vi såg? Dumma mej 3 såklart!! Jag älskar minionerna och har tjatat om denna filmen i en halv evighet. Jag tyckte ju då den var superbra eftersom minionerna är så söta och fina. Dom var tyvärr inte med så jättemycket i just denna.. lite besviken för det men ändå.

Det var vi och massa barn i biosalongen.. så vi höjde medelåldern med några år faktiskt! Men jag tycker minsann man kan se "barnfilmer" även om man är vuxen.

Efter bion åt vi mjukglass på max! Sen hem till hässle igen och däcka.. ♥


Till top