J E N N I F E E R G E

En måndag i livet

Blommor och växter, Dagar i bilder Permalink0
Ännu en måndag här i livet börjar nu närma sig sitt slut..
 
Klockan ringde vid 6.15 imorse som vanligt och jag var mer eller mindre helt död! Men vid halv sju pallrade jag mig upp och klädde mig och sminka mig och åt frukost. :)
 
Tyvärr måste man ju jobba också så kan ju varken chatta eller videochatta dagarna i ända.. och idag var det en hel del som trillade in minsann! Då går tiden fort.
 
Efter jobbet trillade jag in på h&m och köpte ett linne på rean för 30 spänn... löjligt billigt asså.. plus en kofta som inte var på rea. Behöver verkligen lite roligare/finare koftor! Så det kändes som ett bra fynd.
 
När jag kom hem kastade jag av mig jeansen och tog på mjukisar.
 
Men den som plinga gav sig liksom aldrig och sen bara slog det mig att AHAAA mamma hade smsat innan om jag var hemma så det var säkert dom! Och det var det!!
 
Så trevligt med ett spontanbesök av mami papi tildi o zazzi! ♥ Jag had ju dock inte städat så det såg ut som kriget här hemma.
 
Det var kul att mysa och gosa lite med zazze innan de åkte hem igen.
 
Nu har jag precis gjort i ordning matlåda till imorgon och tänkte krypa ner i sängen.. jag tänkte duscha innan jobb imorgon så då ringer klockan ännu tidigare urkkkk..! Men behöver verkligne tvätta håret och de är sån lyx att komma nyduschad till jobb.
 
Hoppas ni har haft en trevlig måndag! Remember: måndag = ny vecka = nya möjligheter! Tanke känsla handling Jennifer du är både värdefull och älskad.
 
dfg

Till top