J E N N I F E E R G E

Godkänd

Dagar i bilder Permalink0
Kommer ni ihåg min så kallade förbannade kompletteringsuppgift som jag kämpade med i början av juni? Den blev godkänd och således blev jag godkänd på hela kursen! WIhooo. Så skönt att få check på den och att äntligen få börja på c-uppsatsen till hösten. Skulle ju gjort den i våras egentligen om jag valt att stanna kvar i Göteborg.
 
Så nu kan vi verkligen släppa allt med plugg och bara ägna oss åt jobb och fritid. Försöker att inte låta jobbet ta över hela livet men det gör ju det ändå typ. Fast det är roligt och tiden går fort!
 
Ett tecken på att det faktiskt är sommar är alla bananflugor.. asså dom svärmar över min disk typ.. och jag har ofta lite bråttom på morgonen så jag brukar låta min frukostdisk stå kvar vid bordet.. no good idea eftersom flugorna attackerar tallriken då!
 
Imorgon är jag ledig så idag är ju lill-fredag typ! Härligt!
Till top