J E N N I F E E R G E

Sommarplagg

Dagar i bilder, Shopping Permalink1
När Sofie var här i helgen så var vi ju på hm och fyndade lite! Och nu tänkte jag jag skulle visa mina fynd för er.
 
Första fyndet var den här superfina sommarkläningen! Den är randig och ja man blir lite kollrig av att titta på den men jag tycker den är så fin. Jag gillar när klänningarna är tighta fram till midjan/magen typ och sen bara blir dom vidare. Det är fint!
 
Jag gillar även hur banden går uppe i halsen. Har ingen sån modell tidigare men tyckte det passade ganska bra på mig.
 
Det här känns som en fin klänning att ha på jobb/i skolan eller på kalas eller mitt iveckan eller ja när som helst när man känner för det! I löv klänningar ♥
 
Och så fyndade jag även en baddräkt.. tycker det är lite sådär jobbigt att lägga ut dom här bilderna men vi utmanar ödet och gör det ändå! (var snäll mot mig nu)
 
Men här har vi i alla fall en leopardmönstrad baddräkt som är v-ringad och som är väldigt högt skuren vid benen. Det är skitsnyggt tycker jag men vet inte om det passar på mig.. den är djupt skuren i ryggen med och så högt skuren vid rumpis. Visst kan väl jag ha en sån här baddräkt?
 
Jag som älskar bodysar måste ju bara ha en baddräkt liksom.. typ så kände jag! Och var så glad för att den passade. Nästa gång jag ska till stranden/poolen/nånting så ska jag ha den på mig! Har övat och haft på den en kortis hemma med familjen och av dom fick jag positiva kommentarer.
 
Vad tycker ni? Är det ute med baddräkt eller är det inne igen? Man kan väl ha baddräkt oavsett kroppsform!
 
Här i Hässleholm är det åtminstone inget badväder idag.. tänkte gå ut på promenix nu och hämta ett paket som kommit till mig (hihihihih). Har börjat på min kompletteringsuppgift och vet ni vad 2 SIDOR PÅ 1 H VEM ÄR BÄST!! Jenfår!
 
Hoppas ni får en toppendag mina bloggisar! Och heja våra bitch (beach) bodys fuck idealen vi är bäst och finast precis som vi är och vi får ha så mycket och så lite kläder på oss som vi vill här i offentligheten och hemma i sovrummet. LÅT DOM HATA! Typ.
 
Puss!♥
#1 - - Mamma:

Du är jättefin ❤️❤️

Till top