J E N N I F E E R G E

Terminslut

Dagar i bilder Permalink0
Hej bloggen!
 
Idag var sista skoldagen för terminen så nu har jag äääntligen sommarlov! Vi fick betyg på vår examinationsuppgift och den var godkänd för min del! Ärligt talat saknar jag att kunna få vg... jag är ju lite prestationsskadad plus ambitiös så jag gillar att få den belöningen som man ändå får när man får ett vg jämfört med ett g.. men här finns ju alltså inget annat men det känns så orättvist ibland.. aja skitsamma det kan man diskutera i all oändlighet men godkänt fick jag i alla fall!
 
Så nu återstår bara min förbaskade kompletteringsuppgift sen är jag klar med kursen. Så skönt. Har precis kastat alla papper från kursen i sopan och ska lämna tillbaka kursböcker. Älskar att få undan sådant! Det är som en liten cermoni. Precis som när man gifter sig, då är det slutet på singellivet ja då går man i kyrkan och sätter på ringar och pussas, här tar kursen slut då tar vi alla jävla papper ner i sophinken och lämnar tillbaka böckerna! Förstår ni? Skitbra liknelse om jag får säga det själv.
 
Jag tror jag ska gå och handla lite mat snart annars blir det nog ganska lugnt tempo här resten av dagen.. jag vet inte ens om jag orkar/vill gå på promenix! Var hos psykologen imorse och vi pratade mycket om att göra njutningsfulla saker.. i need to practice på det altlså och vad är väl ett bättre övningstillfälle än NUET!

Till top