J E N N I F E E R G E

Frulle och fynd

Dagar i bilder Permalink0
 
God morgon bloggisar!
 
Har ni sovit gott? Det har jag, fast jag vaknade redan vid halv sju.. men med tanke på att jag somnade vid tio så blev det ändå en hel del timmars sömn. Låg kvar i sängen till åtta då jag gick upp och gjorde i ordning frukost!
 
Och nu är frukosten uppäten, bara lite kaffe kvar som jag tagit med mig hit till datorn. Har fått världens simssug tack vare thebentish så jag håller just nu på att fixa Sims 4! Har inte riktigt gett det en chans men det ser roligt ut när hon spelar så varför skulle det inte va kul när jag spelar! Vi får väl se.
 
Vill hellre spela sims än plugga men plugga måste jag tyvärr också göra idag.. och så tänkte jag gå till simhallen nu under förmiddagen!
 
 
Måste bara visa er min nya bff: skrubbhandsken! Asså.. så bra! Jag kollade på Lisette Alfredssons video på youtube, hudvård för fattiglappar mest för skojs skull eftersom jag känner mig som en fattiglapp och har dålig hud typ.. och där tipsade hon om att istället för att köpa peeling och scrubkrämer så kan man ha en skrubbhandske, ta lite ansiktstvål på den och så gnugga runt i huet!
 
Och det funkar såååå bra! De sminkrester som alltid brukar sitta kvar i mitt huvud försvinner och när jag tar toner på en pad så blir det typ inget kvar! Perfekt ju. Plus man får ju bort alla döda hudceller och huden känns mysig.
 
Så ett litet tips från mig (eller egenlitgen från lisette men jag förmedlear bara detta vidare!). Kostade bara 15 kronor på maxi i karlskrona och den är ju rosa! Perfekt! ♥
 
 
 
Till top