J E N N I F E E R G E

Pastelliga vårfärger

Dagar i bilder, Inredning Permalink0
 
Då var det kväll igen mina vänner och snart ännu en dag till ända. Skoldagen gick bra, vi spelade in oss själva när vi rollspelade! Det gick inte så bra för mitt lilla rollspel för jag hakade upp mig, men det är ju sånt som händer eller hur! Kan ju hända även den bäste.. i ett riktigt samtal.. dessutom känns det så konstlat ibland när liksom alla sitter där och vet att det är på låtsas.
 
Men men! Nu var detta momentet avklarat och nu återstår bara att reflektera och ge feedback på våra små rollspel på måndag.
 
Igår när jag var på maxi med pappa så hade de 2 påskliljor för 30 kr! Jag slog till. Nu känns det äntligen som om mina våriga krukor kan komma fram med gott samvete och det fick de också nu ikväll!
 
 
Älskar färgerna! Så fina och pastelliga.. och liksom.. det är grönt.. det är rosa.. det är gult.. kan det bli bättre?? Tror det kommer ser ännu finare ut sen när påskliljorna väl blommar! Mys med vår och påsk och färg!
 
Annars så gick jag inom en snabbis på bibblan efter skolan och lämnade några böcker och så postade jag tillbaka mitt anställningsbrev i brevlådan. Pratade med mammi på telefon under den regniga promenixen. Men när man väl är ute och liksom är inställd på att gå tycker jag inte regnet gör så mycket. Så länge man är rätt klädd så!
 
Men trots att jag lämnade tillbaka typ 5 böcker har jag ännu fler kvar som ligger och göttar sig i min lilla schäslong. Tycker synd om den som har blivit allmän avlastningsplats! Det var ju inte tanken... men men. Imorgon tänkte jag nog städa lite och dona ni vet, kanske att jag lyckas hitta en bättre lösning för all förbannad kurslitteratur..
 
Förresten! Vet ni vad jag provade att laga till middag idag? Spansk tortilla! Det är ju som omelett på spanska typ, med potatis. Sååå gott! Ni får receptet inom en snar framtid. Mums!
 
Nä nu börjar snart dr phil så ska nog sätta på te.. fryser sen promenixen i regnet.. :(  ♥
Till top