J E N N I F E E R G E

Däckade

Dagar i bilder Permalink1
Det blev värsta gröna explosionen till lunch idag. Var så sugen på pastasallad efter simningen så jag gjorde det och kokte lite broccoli till för det var jag visst också sugen på. Väldigt gott! Och där är lite kvar till ikväll.. börjar nämligen känna mig hungrig igen (mask i magen???)
 
Det gick jättebra att simma för den som undrar! Som vanligt 60 längder bröstsim hehe. Pratade lite med en tant och skämtade med personalen. Kul! Vågade mig även på att pröva att crawla. Jag kan det verkligen inte. Men när där inte är någon i simhallen som ser en kan man ju passa på att prova.. tror kanske jag börjar fatta hur man ska göra.. får kanske kolla någon tutorial (om det finns??).
 
Var dock helt död efteråt så gick i slow motion hemåt och sen efter maten däckade jag i sängen i nån timme.
 
Men efter min däckning tyckte jag att jag skulle skärpa till mig och sminka mig och ta tag i livet. Så det gjorde jag! Det är så löjligt roligt att hålla på med smink. Idag är jag ganska rosa! Och lite grön (försökte matcha med linnet jag har på mig idag hehe). Så kul! Du är duktig som tar hand om dig!
 
Nu tror jag att jag faktiskt ska cykla till maxi. Jag är så löjligt sugen på lösgodis och de har bra utbud PLUS de har billig ben och jerrys denna veckan!! Om glassen är slut blir jag lite ledsen men jag får i alla fall med mig godis hem. Kan nog ta ett tag att cykla dit men det blir väl en rolig liten utmaning. Jaadå! Plus jag har blivit helt kär i att cykla? Cykla för de vinnnn!
 
Dock blåser det en del.. låt oss hoppas att det inte blir motvind......
#1 - - Mamma:

Åh vad det ser gott ut 😋😋
Vila lite efter simning och cykling så du inte tar kål på dig själv 👻🤗😍

Till top