J E N N I F E E R G E

Glömde..

Inredning Permalink0
Mitt matbord! Jag har ju glömt att visa bilder på det. Det är bordet "plaine" från mio och är ovalt, alldeles lagom storlek för min kommande mathörna i vardagsrummet. Just nu ser det ju dölöjligt ut med skrivaren och routern och massa sladdar på golvet men dom ska jag flytta sen såklart!!
 
Nästa projekt är att köpa en matta och så matchande stolar. Under föreläsningen idag kollade jag runt lite på nätet och tror jag vill ha milton-stolen från mio. Det är typ den som "alla" har till plaine serien. Det är supersnyggt, men hittade inget på blocket! Får hålla utkik. De kostar 300 kr styck och som student får jag ju typ köpa en i taget.. eller två möjligtvis.. om jag ska köpa till nypris alltså.
 
Vad tror ni om någon färgglad matta? Asså inte superfärgglad men jag menar något som kanske går i grönt/gult som liksom passar in till resten av rummet? Jag tänker mig att det hade blivit snyggt med tanke på att bordet och stolarna är vita också så en piffig matta piffar ju upp lille mathörnan!
 
Vid soffan tänker jag mig en mer diskret men mysmatta. Typ lite långhårig fluffig kanske men jag vet inte. Vi får se. Dessutom hittar jag mest mattor som är superdyra! Snark.
 
Igår var jag ju ledig och jag pluggade i princip hela dagen. Jag mådde lite sådär men det blev bättre sen på kvällen. Idag fick jag skjuts till stationen och slutade redan vid tolv.. Så har redan hunnit plugga färdigt min dos för dagen och tänkte nu jag skulle träna hemma med min klocka lol. Känner mig så fånig. Har otroligt nog ingen lust alls att promenera idag! Det brukar jag ju alltid ha, men not today..
 
Ikväll tänkte jag måla naglarna och bara chilla lite.. har precis dammsugit här hemma så det ser fint och mysigt ut..♥ köpte avocados på ica innan för det var billigt.. det var längesen.. får lite tbt till göteborg då jag köpte avocado stup i kvarten och åt det plus ägg plus plockmat till middag.. mums! ♥ får nog koka ett ägg sen, blir bara fil och macka till middag här för åt tacopaj till lunch... mmm.. ♥

Till top