J E N N I F E E R G E

Lush life!

Shopping Permalink0
När Tilda och Simon åkte till väla i helgen så bad jag dem gå ett litet ärende till mig..! Nämligen gå in på hm och se om de hade zara larssons kollektion där.. och det hade dem! Bad Tilda köpa toppen till mig under förutsättning att den gick att byta..
 
Det gjorde den och åh vad skön och fin den är! Så mysig. Blev inspirerad av Celine som hade beställt hem topp + tröjan i mesh.. den är också väldigt fin den tröjan! Är så glad att toppen passade för jag tycker det är så jobbigt att lämna tillbaka och ha sig. Jag köpte i storlek 38! Den är rätt urringad men det är väl meningen liksom.. så mjuk och go!♥
 
Idag var det skola vid 9 och redan vid 11 satt jag på tåget tillbaka till Hässleholm igen! Så ni förstår kanske att det blev en superkort dag. Här hemma har jag ätit tacosallad till lunch, diskat undan disken och förberett mig inför morgondagens studentfeedback i skolan.
 
Såhär ser toppen ut! Både cool fin mysig söt typ. Lush life är ju det livet man vill leva.. eller? ♥
 
Känner mig glad idag! Så härligt. Gick och lade mig vid åtta igår och sov hela nio timmar. Så skönt! Idag ska jag försöka lägga mig lite senare.. men det är nog inte så svårt
 
Tänkte jag skulle gå ut på promenix nu när jag skrivit färdigt detta sen duscha och hoppa i mysekläääär. Ska nog ha lite fix-kväll med mig själv, det brukar man ha på typ söndagar eller torsdagar (iaf jag) men jag känner för det idag!! Typ ni vet noppa brynen och måla naglarna.. mer fix än så blir det nog inte men vafasen.. lite piffig får man väl vara om man vill!
 
Jag har verkligen hundar på hjärnan! Längtar efter Zazze ♥! Gillar typ alla doges inlägg på facebook.. mmm.. doge.. ♥

Till top