J E N N I F E E R G E

Pang och period

Dagar i bilder Permalink1
Detta möttes jag av när jag kom hem igår. Första tanken var typ: har mormor varit här?? Har mamma pappa varit här??
 
Men nej det har dom ju inte och sen trilla poletten ner: ahaa hatthyllan har lossnat.. obehagligt ju! Skickade bild tlil mamma som trodde det var inbrott först. Pappa har lovat att komma och hjälpa mig på söndag att sätta upp den igen!
 
Känns verkligen bakvänt att inte ha någon hatthylla.. får lägga jackorna på varandra typ.. det blev dessutom supertomt i hallen! Det ekar där nu igen.. wää! Saknar min hatthylla ju..
 
Hade på mig min skam-tröja idag och svarta jeans! Hade tänkt ha kjol men det var ju jättetråkigt väder så jeans kändes mer lämpligt.. Övar mig på att göra cut crease med ögonskuggor!! Syns det?? Det är rätt roligt i alla fall och jag tar varje morgon, varje sminktillfälle som ja ett övningstillfälle!
 
Det känns lite som jag tappat nagellacksmålandet och liksom gått över till smink istället.. men jag är en periodare märker jag! Ni vet, ett tag körde jagj u bara vingad eyeliner.. ett tag bara färgglada nagellack.. nu har jag fastnat på rosa/rött.. ja.. ett tag bara kjolar.. ett tag mycket svart.. ett tag löste jag massa sudoku.. ett tag följde jag dr phil in i absurdum..
 
Ni förstår! Det är applicerbart på annat än smink.
 
Hur är ni? Är ni också periodare??
#1 - - Mamma:

Jaaa just nu har jag snöat in på virkning....👵🏻👵🏻

Till top