J E N N I F E E R G E

10 steg

Tankar Permalink2
En dag som denna, när man inte är på världens bästaste humör, kan det vara bra med lite hjälp på traven för att känna sig lite gladare. Älska mer, dansa mer, ge mer, skapa mer, le mer, lyssna mer, testa mer, acceptera mer, gör mer, uppskatta mer... Det är bara svårt att se alla dom fina sakerna i sin omgivning när man är förblindad av mörker.. man får själv hjälpa till att aktivt tända lampa för lampa och det tar verkligen emot idag.
 
Jag skulle vilja leva ett samboliv men är så långt ifrån det som möjligt. Vem vill bo med mig? Vem älskar mig? Ingen. 
 
Hoppas verkligen ni mår bättre än mig bloggisar. Jag ska gå till gymmet om en timme sen plugga under dagen och gör fiskgratäng under kvällen. Jag har varit i skolan mellan 9-12. Nu ska jag värma mig med en kopp te.
 
 
 
 
 
#1 - - Sofie:

Du är världens finaste. En älskad vän!

#2 - - Mamma:

❤️❤️❤️

Till top