J E N N I F E E R G E

Goshelg med Sofie!

Underbara dagar Permalink1
Gokwäll! (som mamma brukar skriva.. hehe.) Hur är läget mer er? Med mg är det bra! Jag målar naglarna och kollar på rederiet..
 
Kolla på rederiet ja det har jag och Sofie gjort en heeeel del den här helgen! Har haft en toppenhelg hemma i Hässle med finaste vännen ♥! Det blev som en hemmahelg fast med sällskap och 100 ggr bättre!
 
I fredags lagade vi tacos och åt godis på kvällen. När vi vaknade vid nio på lördagsmorgonen så sken solen i full fart!! Så himla härligt. Det blev en shoppingrunda på hemmaplan och det var riktigt roligt! Vi finkammade hm, vero moda, kappahl och lindex! På hm "råkade" jag fynda en gul klänning, och på vero moda "råkade" det bli en rosa kjol. Sofie hittade en jättefin jeanskjol där också! Mycket mycket nöjd med våra köp är jag. Efter shoppingturen var vi både hungirga och fikasugna så det blev varsin macka på espresso house! I och med det fina vädret hade de tagit ut stolar och bord så man kunde sitta ute! Även andra restauranger hade öppnat sina uteserveringar och det ser ju så himla trevligt ut!
 
Vi satt och åt, pratade och kollade på folk. Det är det som är så kul med vädret: det väcker hela staden! Folk kommer ut!
 
Vi skulle sätta oss och sola en stund på balkongen och preciiis när vi gjort i ordning och satt oss så försvann solen på en halvtimme.. så himla typiskt.. så istället gick vi in, kollade ett avsnitt rederiet, innan vi gick ut på en promenix.
 
Så härligt! Väl hemma lagade vi kycklingpaj till middag och lyssnade på musik under tiden den gräddades i ugnen. Gos! Och även på kvällen blev det alltås reeeriet.. jag är på säsong 15 och Sofie på 13 och vi har kommit överens om att vi tillsammans ska se om hela från början! Så det projektet började vi alltså med i helgen: säsong 1 avsnitt 1 började vi på  på feedagvkällen och vi har nästan betat av hela säsong 1 på 18 avsnitt (bara nästan!). Det är verkligen den bästa serien typ. Haha!
 
Idag har jag pluggat och gymmat och imorgon är det dags för handledning i Lund. Ser framemot det så att jag kan komma vidare med min uppgift. Nu ska jag måla klart naglarna så att jag kan gå och lägga mig snart.. hehe!
 
Tack Sofie för en supergosig helg!! ♥
#1 - - Sofie:

Tack själv! Kul att ha någon att diskutera rederiet med, och allt annat i livet förstås :)

Till top