J E N N I F E E R G E

När våren kom till lägenheten..

Inredning, Shopping Permalink2
Jaa tänk att idag kom våren till lägenheten! Äntligen. I vardagsrummet har jag bytt ut alt det guldiga mot rosa och grönt. Även om jag älskar guld så känns det som om det passar mer på hösten och vintern. Nu är det ju faktiskt vår och då önskar jag mig färg och lyster!
 
Vasen som tulpanerna står i köpte jag på usoinredare när jag och mamma var där förra helgen. Så himla fin! Underlägget kommer också därifrån. Ett rejält underlägg i mörkbrun färg.. mycket fint tycker jag! Mamma också, för hon köpte visst ett likadant.
 
Jag hade guldiga krukor förut men nu har de åkt i in skåpet till fördel för mina färgglada krukor.
 
Den fina tekannan har fått åka fram som dekoration och de guldiga ljusstakarna har åkt in i vitrinskåpet!
 
Jag har säkert sagt et 0391009 ggr förut, men älskar verkligen blombänken från ikea! Så prisärd, fin och lätt att dekorera.
 
Även kuddarna har bytts ut! Jag tycker själv det var riktigt snyggt med grönt och rosa ihop! De bruna murrimurr kuddarna har fått åka in i gaderoben i väntan på att det är säsong för dem igen.
 
Mina gula kuddar har flyttat in i sovrummet och resterande gröna kuddar ligger i min lilla schäslong.
 
Och i sovrummet har jag hängt upp min hemmagjorda ampel som jag gjorde redan i göteborg! Fast där hade jag ju två stycken, ett i varje fönster. Här passade det bara med en. Men det känns väldigt trevligt och jag tyckte den passade jättebra i sovrumet! Härligt med lite grönt och lite insynsskydd (även om gardinerna "blockerar" mycket).
 
Köket har jag ju visat er innan men måste bara visa igen.. mina fina små murgröna i amplar och så de stora blomorna i fönstret!
 
Jag köpte 2 st tulpaner på ica häromdagen, varav de rosa är ju då i den vasen jag visa ovan från usoinredare.. men så köpte jag även ett par vita och de har redan blommat ut och blommat färdigt typ! Mööö. Så tradigt. Men de får vara kvar där lite ändå bara för att. Även om de hänger så är de ju ändå ganska fina..
 
Härodagen fick jag ett efterlängtat paket från hm, jag visa ju er byxorna därifrån! Och igår lämnade jag tillbaka det som inte passade och kom hem med två blusar iställlet, varav en av blusarna är den som hänger här ovan. Så himla fin tycker jag!
 
Jag gillar att den är gul och blommig och somrig.. jag tänker mig att den är suuupersnygg till vita jeans! Sen har den ett jättefint fall så den sitter jättebra när man väl tar på den. Ingen tältkänsla alls utan välsydd vid blus liksom. Så fin! Den andra blusen jag köpte var ljusrosa och inte lika vid, men också superfin.
 
Idag när jag städade fick jag ett ryck och rensade lite i gaderoben och då insåg jag: jag har ganska mycket kläder ändå.. men mycket vill ha mer! Mitt nästa inköp är skor tänker jag.. hade velat ha ett par ljusa högklackade sandaler ellern ågot att ha på jobbet i sommar. Hehe. Jag har redan ett par svarta men ett par beiga tror jag hade varit snyggt. Eller ett par pumps? Hmmm.. vi får se!
 
Nu ska jag strax gå ner till stationen för att möta upp Sofie som ska sova hos mig hela helgen. Gos! Puss på er och hoppas verkligen det fina vädret håller i sig! ❤
#1 - - Mamma:

Tjusigt 👻👍🏻❤️😍💞💞❤️😀😀

#2 - - Moster:

Du har så fint Jenfårr 😍

Till top