J E N N I F E E R G E

Reflektion över livet

Dagar i bilder Permalink1
Vad tycks om mitt organiserade kaos såhär vid min nya pluggstation?? (ja jag vet jag borde städa datorn den är full av damm och hår men jag är lat)
 
Jag sitter alltså med den bärbara datorn (plus mus, man dör ju om man ska sitta med touch paden) vid mitt matsalsbord.. varför gör jag detta tänker ni, hon har ju en stationär dator som funkar alldels utmärkt.. jo.. det ska jag tala om för er..
 
Jag tittar ju på rederiet samtidgit!!! DAAAAHH! Om jag sitter här vid detta bordet hamnar jag i perfekt sneglings-vinkel. Om jag sitter vid skrivbordet så sitter jag med ryggen emot och det går ju inte!
 
Pluggandet har gått jättebra tack vare denna tekniken, det har varit roligt, tiden har gått fort och jag känner att jag sakta men säkert kommer framåt! Det tar dock lite tid vilket ni kanske kan ana med tanke på alla böcker jag kollar i samtidigt.. men det är ju det som är kul med! Jag är en sån nörd egentligen.
 
Vill ni veta en lite rolig sak? Jag har fått hem en enkät att fylla, till en undersökning om ungdomarslivsvillkor typ.. och där var många frågor om hur man hade det på sin fritid, hur man trivdes med sitt liv osv osv. Och när jag skalade mig där 1-5 så låg jag på 4 och 5 på de allra flesta!! Asså jag kan verkligen påstå jag är helt nöjd eller ganska nöjd med livet så som det är idag. Det enda krångliga är elaka tankar som dyker upp för jämnan men själva livssituationen som sådan är liksom bra! Och jag ser framemot att jobba i sommar! Vem kunde tro det?? (inte jag för några månader sen...) Återhämtning är en lång, utdragen process men det är sannerligen en process där vi sakta men säkert kommer framåt.. mot välbefinnande!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen bloggisar, jag har varit och gymmat. Det blev rygg idag och av de glimtarna jag lyckades få i spegeln tycker jag min rygg börjar ta sig!! Asså inte så att den är helt knäppmusklig eller musklig överhuvudtaget, men när man gör något så ser man liksom att det händer något på ryggen. Tror ni fattar. Det tycker jag är kul att se!
 
Resten av kvällen ska jag fortsätta plugga.. man får väl köra på så länge det är kul eller..?!
 
 
#1 - - Mamma:

Det är så skööönt att du mår så bra!! ❤️😍❤️

Till top