J E N N I F E E R G E

Haul nr 6012920139120

Shopping Permalink1
Ja, det är nr 20230492e haulen, men ni har väl inte tröttnat?! För det har inte jag i alla fall!
 
Alla dessa fynd är lite mer sportiga, vilket har sin naturiga förklaring i att jag beställde dem allihop från sportamore! Tycker väldigt mycket om den sidan måste jag säga! Det går fort att få hem varorna, gratis retur och bra priser. Mys!
 
Här ovan ser ni en tröja från Svea - i barnstorlek!! Ja asså svea-tröja med det här trycket fanns inte i vuxenstorlek trots att det ju är löjligt snyggt (tycker jag hehe..). Så jag chansade och beställde hem en i storlek 170. Passade ju! Lite för stor om man ska vara petig, men tror också det är meningen att den ska sitta lite löst.
 
Sen beställde jag ett nytt vitt linne och så ett par laxrosa träningstights!!
 
Jag har 2 vita plagg att träna i: ett linne från nike och en vit tshirt från intersport och jag använder båda två LÖJLIGT mycket. De passar ju till alla tights jag har!! Så när jag hittade detta linnet slog jag till. Det är lite annorlunda i modellen än vad jag brukar gilla, i den bemärkelsen att det är ganska stort.. men det vr himla skönt faktiskt! Men jag som har lite komplex över tältkläder har de senaste gångerna jag använt linnet satt det med en totte där bak så det sitter lite tightare.
 
Men vad tycker ni om ryggen på linnet? Så fint tycker jag!
 
Vad gäller träningstightsen så var de inte i funktionsmaterial, som jag trodd.e. utan mer i mjukismaterial. Jag har inte provat att träna i dem än eftersom det är så varmt med långa byxor fortfarande.. men vi får se om de går att träna i, annars kan jag ha dom som mjukisbyxor bara!
 
Mina kära fotbollsstrumpor har ni ju sett innan men här är dom igen! Jag är faktiskt lite kär i dom. Det är dessutom så skönt med långa sturmpor till shorts.. för annars bara rinner svetten längs benen och man blir blöt och klibbig.. men ett par strumpor absorberar ju upp det! Himla najs.
 
Känner mig väldigt sportig i dom måse jag tillägga. Behöver köpa fler fotbollsstrumpor!!

Nu ska jag hoppa in i duschen efter en jobbedag och sedan ett bröst-pass på gymmet! Puss på er! Klicka gärna på gilla om ni gillade mina fynd PLUS om ni håller med om det jag vill säga med den här sista bilden!!!
#1 - - Mamma:

Gilla gilla gilla gilla gilla gilla gilla 😍😍👍

Till top