J E N N I F E E R G E

Fredagsfys och fredagsmys!

Mat Permalink1
 Ja, här har vi både fredagsfysat och fredagsmysat! Efter en trevlig dag på jobbet gick jag till gymmet och tränade axlar plus 2 rumpövningar (jag kände jag måste ju tänka lite på rumpen med alltså så den inte riskerar att minska i rundhet eller så lololol). Jag var verkligen trött och lite nedstämd sista halvtimmen på jobbet så det var skönt att komma till gymmet, ladda om i omklädningsrummet och sen ställa sig på crossen och börja passet.
 
Det känns verkligen som om ingen gillar mig eller tycker jag är fin. Jag vet samtidigt inte riktigt vad som ahde krävts för att jag skulle känna att det faktiskt är så? Typ på gymmet önskar jag folk tyckte jag va söt men det kanske dom gör, jag menar det står ju inte skrivet i pannan på någon?? OCh de flesta människor med normalt vett stirrar ju inte ner en om man tycker någon är söt. Jag måste verkligen gå vidare i mitt liv och gå vidare med de här tankarna för de är ganska tröttsamma efter 23 år..
 
Men jag märker på jobbet i alla fall att jag är uppskattad!❤ Så roligt och sååå viktigt!❤
 
Efter mitt fredagsfys gick jag hem och kokade lite musslor i vin och grädde...mmmmm.. det känns så himla sofistikerat att skriva det men alltså musslor är oförskämt gott! Älskar spadet.. doppade lite lingonbaugett från frysen (som jag värmt i micron så den blev precis som nybakad) i det och det sög upp det himla bra.
 
Nu efter maten har jag duschat och faktiskt tagit tag i en sak som tyngt ner mig hur länge som helst: göra i ordning mina back-up bilder så jag så småningom kan kassera den stationära datorn och investera i en ny bärbar!
 
Så himla skönt. Ska spara massa dokument och grejer också innan jag verkligen är nöjd med min insats.
 
Förresten.. jag vet jag sagt det förut men jag vill verkligen bo i ett hus.. så jag ska börja spara... ❤ Jag tänker att jag "snabbis"-sparar till eventuell ny dator och eventuell hund om det nu blir det sen långtidssparar jag till mitt hus.. där jag och min framtida man kommer sitta på verandan och titta på våra ungar som leker i gräset medan vi äter lösgodis i smyg... typ.. varför är jag sån hopplös romantiker.. SUCK!!
 
På tal om lösgodis så tror jag jag måste äta lite godis nu. Imorgon ska jag till Klippanlandet! Puss på er.
#1 - - Mamma:

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Till top