J E N N I F E E R G E

Grönt från Rusta

Inredning, Shopping Permalink1
Asså Rusta.. denna underbara lilla affär som är som ett litet mini-ullared med allt möjligt skit: och särskilt massa fint skit till ditt hem.. jag älskar rusta!
 
I onsdags gick jag till Rusta efter jobbet! Jag hade tränat på morgonen och var lite sugen på att fördriva tiden med att shoppa.. mamma följde med i luren påvägen dit. Min cykel har fått punka så jag kan itne använda den längre, så fick gå helt enkelt.. det tog nästan 20 minuter MEN DET VAR DET VÄRT!
 
De hade fått in massa roligt höstigt! Jag tycker faktiskt om höstinredning väldigt mycket.. det är lite murrigt, det är mysigt och just nu är det SÅ mycket grönt! Jag älskar ju grönt! Hihi.
 
Så när jag hittade mörkgröna underlägg var jag tvungen att investera. Sen hittade jag en söt liten tjock grön prickig vas.. och jag har fått dille på vaser. Det är så fint... och bredvid basen fanns såklart lite plastblommor att stoppa i vasen så det köpte jag.. Jag tyckte det blev fint! Den får stå på mitt soffbord tills vidare ❤
 
Sen hittade jag visst en söt liten sminkväska i grön sammet... kunde inte låta bli! Den kan man ju ha nästan bara som prydnad.. så söt.
 
Det är ju typ synd att stoppa ner smink i den för det blir alltid så kladdigt och fult. men lite tottar kanske man kan ha eller något annat trevligt.. lypsyl? En kam? Vad som! Jag behövde den här i alla fall! "Behövde"...
 
Sen köpte jag något som jag faktiskt behövde! En plastmatta till köket!
 
Det blir jämt så tråkigt och sktiigt och blött på golvet under vasken så en plastmatta hjälper verkligen till att få det att se lite fräschare ut.. det blev en grå som passar till det mesta i köket.
 
Där fanns andra mattor i tyg men just plast känns väldigt lämpligt till ett kök där det blir massa smulor och skit och sånt.. så det är lätt att hålla rent med plastmatta alltså, iställret för tyg!
 
Sen köpte jag lite annat bra att ha.. typ galgar.. och lite sånt. Men det är ju inte så kul o fota. Men mattan gav verkligen köket en uppfräschning! Och vasen passade så bra i mitt gröna vardagsrum.. mys!
#1 - - Sofie:

Så roligt! Älskar rusta jag med, man hittar alltid något hihi!

Till top