J E N N I F E E R G E

Godingen

Carl ❀ Permalink0
God eftermiddag bloggisar! Vad var det jag skrev om att Carl hittat sin tunga?😁 Kolla bara hĂ€r nĂ€r han och Joel tittar pĂ„ varann och tungan kommer fram. Fast hĂ€r var det nog snarare sĂ„ att Carl hĂ€rmades.. 😍
 
Idag har vi sovit sĂ„dĂ€r, ganska korta pass i stöten (bara för att han sov lĂ€nge igĂ„r!) men det Ă€r inte mycket att göra Ă„t. BVC var hĂ€r hĂ€romdagen och berĂ€ttade att om han vill sĂ„ fĂ„r han sova 6 timmar eller hela natten nu.. eftersom han Ă€ndĂ„ gĂ„r upp sĂ„ pass i vikt sĂ„ behöver han liksom inte Ă€ta för den sakens skull pĂ„ natten. Men han vaknar ju Ă€ndĂ„ och jag lirkar med nappen, men han vill ju ha mat.. sĂ„ dĂ„ fĂ„r han det 😍
 
Förra helgen inveg den lille plutten outfiten han fick nĂ€r han kom till vĂ€rlden av sin gammelmormor och gammelJerker (😁). Detta Ă€r de första par jeans han anvĂ€nt och de var sĂ„ mjuka och stretchiga. Passade jĂ€ttebra pĂ„ honom nu! Kanske att de var lite för Ă„lnga och tröjan lite för stor, men det Ă€r ju bara bra för dĂ„ finns det plats att vĂ€xa!
 
KlĂ€derna Ă€r i storlek 62 och nĂ€r BVC var hĂ€r mĂ€tte han 61 cm pĂ„ lĂ€ngden! Han vĂ€xer den lille grabben 😍 viken ökar ocksĂ„ stadigt och han ligger numera pĂ„ stabila 6,2 kilo😁
 
I veckan hade Carl lite gult som rann frĂ„n hans öga, men nu Ă€r det mycket bĂ€ttre. KĂ€nde ju mig hemsk nĂ€r jag tog en vĂ„t bomullstuss och torkade bort det kleggiga för han blev sĂ„ ledsen dĂ„. Skönt att det blev bĂ€ttre fort❀

Nu denna helgen vĂ€ntar shopping! Och jag har varit hos frissan och blivit fin i hĂ„ret, Ă€ntligen! Men mer om det senare 😍

Till top