J E N N I F E E R G E

Det senaste..

Fika, Shopping Permalink0
NĂ„gonsom vet om jag gillar polarn o pyret eller?.. 😁😁
 
SÄ nÀr jag fick mail om att de hade ytterligare rabatt pÄ rean kunde jag inte lÄta bli. Jag hade redan varit dÀrinne och kikat x antal gÄnger men tÀnkt att jag inte skulle ha nÄt.. men nu sÄ!
 
Det blev ett till nattlinne till mig. Jag ville först ha ett rosa, men det blev slutsÄlt innan jag hann bestÀlla, sÄ nu fick det bli ett turkost istÀllet. VÀldgit fin fÀrg det ocksÄ!
 
Och till Carl bestÀllde jag ett sÄ fint och frÀckt set i orange! I storlek 86 sÄ han kan ha det till sensommar/hösten. Jag gillar verkligen den orangea fÀrgen och tror Carl kommer klÀ bra i det! Han klÀr förvisso bra i allt.. hehe..
 
Jag har verkligen kommit igÄng med att baka de senaste veckorna! Det Àr kul, lite som att hitta hem till sig sjÀlv igen. Det Àr ocksÄ en aktivitet som för det mesta fungerar bra att göra tillsammans med Carl. Han fÄr sitta i sin matstol och titta pÄ, jag ger honom nÄn slev att leka med och sÄ bakar vi tillsammans!
 
HÀr ovan ser ni bild pÄ en sÄÄ god kladdkaka jag bakade frÄn boken "61 kakor i en form" av BrinkenBakar. Det Àr en vit kladdkaka med hallon och smulpaj. Den var gudomlig! Man hade ljust muscovadosocker i kladdkakan och det ger en sÄ fin kolasmak typ. Kladdkakan serverades med vaniljsÄs till. Mums!
 
I förra veckan bakade jag en annan kaka frĂ„n samma bok, denna gĂ„ng var det kladdkaka med cookiedeg. Hur gott?!?!? I mĂ„ndags bakade jag och Carl chokladbollar och idag gjorde vi kolasnittar. Hur ska det hĂ€r sluta?! 😁 Men som sagt sĂ„ Ă€r det en rolig aktivitet för bĂ„de mig och Carl (för det mesta! men det kan man j uinte ta för givet alltid!).
 
Annars sÄ vÀntar babysim imorgon, tjiho! Idag har vi haft vilodag frÄn gymmet, annars har jag trÀnat bÄde mÄndag och tisdag. Jag har börjat pÄ ett nytt trÀningsprogram nu efter att ha gjort klart programmet som hette "Efter graviditet". Det kÀnns bra! Roligt att hÄlla igÄng med trÀningen tycker jag.
 
Vilket aprilvÀder vi har haft idag, det har varit bÄde sol, regn och hagel. SÄ knasigt. Nu Àr det alldeles fint ute, riktigt fint skymningsljus typ och alldeles vindstilla. Jag ska strax gÄ och lÀgga mig i sÀngen men ville bara flika in hÀr lite för det var ju ett tag sedan nu!
Till top