J E N N I F E E R G E

Fin-armband

Dagar i bilder, Tankar Permalink1
 
Nu när vi på kbt:n jobbar med att omformulera mina tankar fick jag tipset om att dels sätta upp lappar på speglen (vilket jag ju gjort) men också att tex använda vissa speciella armband eller smycken som en påminnelse att "just nu arbetar vi med detta temat". Och temat är alltså "jag är fin".
 
Så här är mina fin-armband!
 
Det är mitt feminist-armband, mitt fuck cancer-armband och mitt plenne-armband! Plenne är ju mitt smeknamn då va som jag och Tilda hittat på. Tilda är ju Gomme och jag är Plenne, Gomme + Plenne = SANT! ♥ Älskar dig så mycket Tildis.
 
Jag känner att jag är så tacksam för alla som stöttar mig, min familj, mami papi, Tilda, Oliver och Matilda, mormor och Jerker, sen alla annan släkt som man vet finns där liksom.. och så mina fina vänner Emmy, Celine och Sofie.. och alla ni som läser och övriga som finns där. Och så får jag väl ändå tacka mig själv med. Jag är uppenabrligen inte ensam i kampen mot depressionen ♥... även om det är jag som får dra det tunga lasset mina vänner. Miljoner kramar till er!1 ♥
 
 
Häromdagen gjorde jag något jag inte gjort ja sen jag blev sjuk: gjorde nåt roligt med naglarna!! Woow. Annars blir det mest bara enfärgat men nu gjorde jag den simplaste men ändå lite mer fancy designen jag kunde komma på: polkadots! Har lite hatkärlek till dom. Det är både gulligt och lite töntigt. Typ som jag!
 
Annars så hade jag gärna gjort något leopardigt.. typ som dom HÄR jag gjorde för ett år sen i göteborg!! Så snygga.. men de gick ju bort efter typ en dag.. besvikelsen asså besvikelsen!!
 
Usch nu känns det som jag pluggat i en halv evighet här framför datorn. Tänkte fixa i ordning middag, läsa ett kapitel till sen får det bli pluggfritt resten av kvällen!
 
Imorgon ska jag träffa Celine! Det ska bli riktigt roligt ♥
#1 - - Mamma:

Love you ❤❤

Till top