J E N N I F E E R G E

Att plugga framför datorn

Dagar i bilder, Jennifer Permalink1
 
.. kan va riktigt spännande!!
 
Ja som jag tidigare visat HÄR och HÄR så kan det se ut på alla möjliga sätt när jag pluggar framför datorn. Tycker vi kör lite påfyllning på det här så ni slipepr liksom fantisera om mig, ta en bild det varar längre som man säger ni vet!!
 
Och liksom för er som tycker det är lite egocentriskt att lägga upp massa bilder på sig själv - fak jo.
 
 
Det är standard-jenkost-poser.. asså finns verkligen ingen bekväm skrivställning frmaför den här datorn, särskilt inte när jag har möblerat om datorn lite för då kan jag inte köra in stolen ordentligt. Får sitta med benen antingen i kors typ uppe i stolen eller ha dom på skrivbordet och ligga i stolen.
 
INTE BEKVÄMT!!!
 
 
Istället för att plugga: dricka kaffe eller te eller förtära något annat musmigt plus sitta med mobilen och gärna hålla på med snapchat...!! PS. snapchatä är livet <33
 
 
Mood mest hela tiden.
 
 
Mood ytterst sällan, när man lyssnar på bra musik eller kommer på nåt genialiskt!!
 
För tillfället är jag nog en blandning av dom sista bilderna plus den där jag räcker fingret..!
 
Nu ska jag gå ut och gå, vet vad jag ska skriva sen på tentan så det känns gööött. Har inte skrivit så mycket idag men har liksom det figured out in my hue så det känns la bra de.. enna.. jaa..
 
Bye bye!
#1 - - MammaMu:

💖💕💖💕💖

Till top