J E N N I F E E R G E

2 roliga besked!

Dagar i bilder Permalink0
 
Först och främst så har jag fått sommarjobb!! Wihoooo!! Som är extrajobb nu innan sommarn! Det är på ekonomiskt bistånd i Angered. Ska bli jättespännande att börja där! Trodde inte att jag skulle vilja prova på ekonomiskt bistånd men samtidigt känner jag att jag gillar ju det administrativa lite grann och dessutom tror jag det kan vara bra att just prova på och se hur det faktiskt är på riktigt (och inte bara höra om det från skolan och från allmänna uppfattningar, det finns så mycket myter kring detta känns det som!!)
 
Så det ska bli jätteroligt!
 
Jag kommer börja på heltid den 20 juni och fram tills dess hoppa in när det passar mig och dem. Har varit på utbildning nu i deras system som de använder i veckan och kommer sitta med och titta på redan i nästa vecka! Som sagt: väldigt spännande...
 
Men det kommer bli mycket jobb.. jobbar 8.30-16.30 varje dag, mån-fre men det är flex så man kan samla ihop tid och gå tidigare en annan dag. Men det är ju lite skillnad gentemot hur jag går i skolan nu, eller hur jag jobbade på bibblan förra året där det var max 6 timmar liksom.!!
 
Men men: pengar pengar pengar och så erfarenhet of cörs! Och lite personlig utveckling och utmaning, något jag gillar!!
 
 
Och ett annat roligt besked!
 
Minns ni min carpe diem födelsedag?? Det gör jag eftersom det 1. var min födelsedag 2. jag carpe diemade som fasen så det har liksom etsat sig in i huet.
 
Då lämnade jag ju in min utredning om min fina lilla familj med Mats, Pål och Klara.. igår fick jag resultatet och en kommentar.
 
VG :D !!! Wihoooooo..
 
Blev jätteglad! Det är så roligt när de skriver sådana här längre kommentarer också så man förstår varför man får det betyg man får.. att bara få ett betyg är inte riktigt samma sak.. detta kändes super!
 
Aja. Idag är det påskafton mina vänner och den ska firas hos mormor, precis som förra året!
 
Innan det är dags att bege sig ditåt ska jag duscha, måla naglarna, fixa mig och så plugga på det!
 
KRAMIS!
Till top